ling's FotoPage

By: ling patung

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  >  >>]    [Archive]
Monday, 7-Feb-2011 15:49 Email | Share | | Bookmark
Berfikir dengan mata hati



Diriku berkata sendiri
Suram, Kelabu, Hujan
Begitu hatiku
Adakah aku tidak bersyukur apa yang ada?
Adakah aku tidak redha dengan apa yang ditentukan?
Dunia terlalu indah untuk dipikirkan
Asyik dengan keseronokan
Ada sesuatu yang tidak pasti
Ada sesuatu yang pasti
Satu hari aku akan mati
Maka perlukah berasa kecewa?
Maka perlukah mengalirkan air mata untuk yang tidak pasti?
Tanyalah diri
Berfikirlah
Redhalah


Sunday, 25-Jul-2010 11:56 Email | Share | | Bookmark
Flora..flora..flora

Bunga ..ntah
Orkid unggu
Orkid putih
Mencuci mata disekitar floria, putrajaya.
Hasil tidak menarik..


Wednesday, 26-May-2010 09:47 Email | Share | | Bookmark
Berkawan dengan fauna

Aku biasa kerja dengan mesin, bole kata hari-hari
So kadang kala perlu lari sedikit dari rutin hari-hari
Supaya kita sentiasa seimbang
Aku dah lama tidak bermain dengan fauna ( mcm pelik jer)
Biasa dulu ada la kucing kat rumah, tapi sekarang sudah tiada
Baru-baru ni aku pi la Zoo Melaka
Berapa abad da tidak pi zoo
Ni la hasil yang tidak seberapa





Thursday, 29-Apr-2010 05:12 Email | Share | | Bookmark
Malas o malas

 
Hari ni tahap kemalasan yg x dapek ditolong
Pasang je objektif nk wat apa hr ni
Akhirnya x wat apa-apa..(tulun saya bang berahim-script citer apa ye?)
Seperti biasa masih melihat nombor3x yg byk
Selepas itu, aku nk wat apa ngan nombor ni..
Urghhh..'what is the significant result by using this number?'
Ntahh..tarak tau ..
Mungkin hr ni tak tau
Esok mungkin tau..
Ntah..



Wednesday, 28-Apr-2010 03:25 Email | Share | | Bookmark
Ingin mencapai bintang

Di dalam hidup biasanya kit ada cita-cita
Orang biasa berkata cita-cita kena tinggi
Sebab apa? Sebab kita akan dapat apa yg kita nak atau yang lebih rendah sedikit daripada cita-cita itu?
Erm.. Benarkah? - Silalah muhasabah diri memasing
Biasa juga cita-cita mengapai bintang..
Memetik bintang dsb..Kenapa ya?
Adakah sebab bintang tu tinggi?
Aku ada 2 cita-cita dalam 2 tahun ni.
Moga dipermudahkan.
Apakah cita-cita anda?



[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net